OFERTA


ELEKTRONICZNY OBIEG DOKUMENTÓW

Wdrażamy rozwiązania z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, zawierającego zdefiniowane wzorce procesów z wielu obszarów działalności przedsiębiorstwa, między innymi: Finansów, HR, Środków Trwałych, Zakupów, Logistyki, Inwestycji, Obsługi Umów, Kancelarii.

CUSTOM DEVELOPMENT

Projektujemy i budujemy dedykowane rozwiązania pod ścisłe potrzeby Klientów. Realizujemy projekty od fazy analizy, wytworzenia oprogramowania do wdrożenia i świadczenia usług serwisu. Posiadamy doświadczony zespół analityków, programistów i konsultantów.

INTEGRACJA I INFRASTRUKTURA

Świadczymy usługi integracyjne rozwiązań ERP /SAP, Oracle/ z innymi systemami z obszaru Business Intelligence, HR, Logistyki oraz Produkcji, poprzez wykorzystanie szyny danych lub budowę dedykowanych interfejsów. Dostarczamy niezbędną infrastrukturę do realizowanych projektów.